Symfonia e-Box
Korzyści modułu e-Dokumenty:
Obniżenie kosztów związanych z fakturowaniem
- ograniczenie kosztów papieru, wydruku, wysyłki, archiwizowania ton papierowych dokumentów
- lepsze wykorzystanie zasobów firmy i podniesienie komfortu pracy
- oszczędność czasu dzięki automatycznemu podpisaniu e-Faktury i wysłaniu jej na adres e-mailowy odbiorcy
- możliwość wystawiania dokumentów od razu w formie elektronicznej i automatyczne ich rejestrowanie
Obniżenie kosztów archiwizacji dokumentów
- możliwość szybkiego dostępu do archiwum faktur, bez konieczności przeszukiwania segregatorów z dokumentami
- automatyczne archiwizowanie dokumentów przechowywanych w systemie, pozwalające na łatwe ich odszukanie
- rezygnacja z drukowania faktur (przechowywanie w formie elektronicznej)
- przechowywanie faktur w bazie danych (pracującej na silniku bazy danych MySQL firmy Oracle®), stworzonej na serwerze wskazanym przez Klienta
- archiwizacja bez odrębnego zapisywania danych na nośnikach zewnętrznych np.: płytach CD, dysku komputera
Usprawnienie zarządzania i kontroli obiegu faktur w firmie
- usprawnienie zarządzanie i archiwizacji dokumentami elektronicznymi, ułatwienie kontroli obiegu faktur
- oszczędności oraz poprawa organizacji procesów biznesowych
- wpływ na zwiększenie efektywności zespołu, szansa wykorzystania kompetencji pracowników księgowości do innych działań np.: optymalizacje podatkowe
- oznaczenie w programach linii Symfonia zintegrowanych z aplikacją e-Dokumenty zarówno faktur wystawionych w formie papierowej, jak i w formie elektronicznej
- rejestrowanie elektronicznych faktur zakupu bez względu na format -opisanie każdej danymi (m.in.: dane wystawcy, numer dokumentu, data odebrania), umożliwiającymi łatwe odszukanie dokumentu
- możliwość wystawienia duplikatu do każdej faktury, która jest ewidencjonowana w Symfonia e-Dokumenty
- możliwość szybkiego odszukania potrzebnego dokumentu na każdym etapie procesu fakturowania
Zmniejszenie liczby błędów przy wprowadzaniu faktur
- automatyczne zapisanie faktur elektronicznych bez konieczności ręcznego wprowadzania
- ograniczenie liczby błędów, standardowo występujących przy wprowadzaniu danych z faktur drukowanych do systemu informatycznego
Usprawnienie procesu wysyłki dokumentów
- szybsze dotarcie faktury elektronicznej do kontrahentów z pominięciem tradycyjnej drogi dostarczenia przez pocztę, wypełnienia stosownych dokumentów np.: książki nadawczej, ewentualności zagubienia dokumentu w trakcie wysyłki
- możliwość wysyłania faktury elektronicznej natychmiast po wystawieniu i podpisaniu pieczęcią elektroniczną firmy lub podpisem kwalifikowanym Użytkownika na wskazany adres mailowy
- możliwość szybszego rozliczenia się między kontrahentami
Bezpieczny obrót fakturami elektronicznymi
- zastosowanie elektronicznej pieczęci firmy lub podpisu kwalifikowanego kontrahenta (pewność, co do tożsamości kontrahenta i weryfikacja, czy treść pliku nie została zmieniona po jego podpisaniu)
- możliwość wysyłania faktur elektronicznych wyłącznie do kontrahentów, których oświadczenia zgody na otrzymywanie faktur elektronicznych zarejestrowano w aplikacji
- rejestracja wystawionych faktur elektronicznych i wszelkich dokonywanych w nich zmian wraz z informacją o Użytkowniku, który ich dokonał
Integracja z programami Symfonia
- Do uzyskania pełnej funkcjonalności programu Symfonia e-Dokumenty oraz jego efektywnego działania wymagane jest posiadanie dwóch programów, jednego do wystawiania e-faktur sprzedaży: Symfonia Handel lub Symfonia Faktura oraz drugiego do rejestrowania elektronicznych faktur zakupu: Symfonia Finanse i Księgowość lub Symfonia Mała Księgowość.
Integracja:
Symfonia e-Dokumenty jest aplikacją ściśle współpracującą z programami:
e-Deklaracje
e-Deklaracje to bezpieczne i proste w obsłudze narzędzie do elektronicznego wysyłania deklaracji podatkowych PIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów. Proces składania deklaracji przebiega w pełni automatycznie, a Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) jest przesyłane zaraz po wysłaniu dokumentów. Elektroniczne archiwum umożliwia proste i szybkie wyszukanie odpowiedniej deklaracji. Aplikacja e-Deklaracje przynosi ponadto wymierne oszczędności finansowe poprzez wyeliminowanie konieczności drukowania dokumentów dla urzędów, zakupu kopert i znaczków oraz dokonywania opłat za przesłanie deklaracji drogą tradycyjną.
e-Deklaracje to:
- automatyzacja i uproszczenie procesu składania deklaracji
- skrócenie czasu potrzebnego do przygotowania formularzy podatkowych oraz deklaracji
- bieżące monitorowanie statusu sporządzonych deklaracji
- gwarancja prawidłowo składanych deklaracji
- wysoki poziom bezpieczeństwa oraz zachowanie poufności dzięki systemowi szyfrowania danych
- dostęp on-line do urzędów elektronicznych
Newsletter
Zamów nasz newsletter już teraz!