ITBPS.PL Sp. z o.o.

SaldeoSMART

SaldeoSMART to aplikacja online, która odczytuje zeskanowane dokumenty papierowe lub wygenerowane elektronicznie faktury w PDF i pobiera z nich następujące informacje, tj. numer faktury, dane kontrahenta, datę wystawienia, sprzedaży czy zapłaty oraz rejestr VAT.

 

SaldeoSMART korzysta z mechanizmów OCR, które służą do rozpoznawania znaków w plikach graficznych. Dzięki temu jest w stanie znaleźć i odczytać dane zawarte w skanie faktury, bez konieczności ich ręcznego przepisywania. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych algorytmów proces przetwarzania dokumentu jest szybki i skuteczny.

 

Jak działa Saldeo Smart?


SaldeoSMART daje wiele wymiernych korzyści i usprawnia pracę księgowości.

 

Wzrost wydajności dzięki równoległej pracy

Podczas gdy SaldeoSMART pracuje nad odczytywaniem faktur, pracownik może zajmować się innymi zadaniami, np. obsługą klienta, przygotowaniem deklaracji. W ten sposób jednocześnie wykonywane są dwie czynności, co bez pomocy programu nie byłoby możliwe.

 

Przyspieszenie i usprawnienie procesu wprowadzania faktur kosztowych

Program pozwala na wprowadzenie do programu księgowego większej ilości dokumentów w krótszym czasie.
 
 

Oszczędność czasu

Praca na skanach pozwala uniknąć konieczności sięgania po dokumenty papierowe i sprawdzania czy wprowadzone dane zgadzają się z wersją papierową.
 
 

Redukcja kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów

Korzystanie z systemu automatycznego odczytywania dokumentów przyspiesza pracę księgowego. Pozwala to na obniżenie kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów, co w skali roku daje duże oszczędności.
 
 

Uporządkowane archiwum dokumentów

Firma, biuro rachunkowe oraz jego Klienci zyskują dostęp do uporządkowanego i przejrzystego elektronicznego archiwum dokumentów. Dzięki temu odnajdywanie potrzebnych informacji jest znacznie szybsze. Dodatkowo Klienci biura nie muszą dzwonić do niego za każdym razem, gdy potrzebują jakiejś informacji z przekazanego do biura dokumentu księgowego.
 
 

3 proste kroki z SaldeoSMART


Skanowanie dokumentów i odczytywanie w SaldeoSMART

Plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego dodajesz do aplikacji.
Jeśli faktury otrzymujesz w wersji papierowej, nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku.
SaldeoSMART podzieli plik na pojedyczne faktury i odczyta z dokumentu:
  • dane o dostawcy (NIP, nazwa, adres, nr konta bankowego),
  • numer faktury,
  • daty na fakturze (wystawienia, zakończenia dostawcy / wykonania usługi, termin płatności),
  • kwoty brutto, netto i VAT w rozbiciu na stawki.

Weryfikacja i kategoryzacja dokumentów

Przy każdym dokumencie pojawia się informacja jo ilości rozpoznanych danych.
Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym.
Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.

Import dokumentów do programu księgowego

Z SaldeoSMART pobierany jest plik do importu – zgodny z programem księgowym, na którym pracuje księgowy.
Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, proces importu jest szybki i skuteczny.
Dodatkowo mamy szybki dostęp do podglądu dokumentu bezpośrednio w programie księgowym.

Elektroniczne archiwum dokumentów

 
Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.
Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.