fbpx

Oprogramowanie Symfonia

Oprogramowanie Symfonia

Symfonia Handel

Oprogramowanie Symfonia Handel usprawnia procesy sprzedaży i zakupu, automatyzując standardowe czynności: tworzenie oferty, rejestrację zamówienia, rezerwację czy wydanie towaru. Intuicyjna obsługa, wbudowane mechanizmy kontroli wewnętrznej czy opcja szybkiego startu, praca w programie jest szybka i pozwala uniknąć błędów. Program jest także na bieżąco aktualizowany i zawsze zgodny z polskimi przepisami. Dzięki temu, że interfejs wymiany danych WebAPI pozwala na nieograniczone możliwości integracji z zewnętrznymi branżowymi systemami specjalistycznymi, program Symfonia Handel można dostosować do każdej prowadzonej działalności handlowej, niezależnie od branży.

Możliwość rozbudowy programu o:

  • aplikację Mobilny Handel;
  • aplikację Mobilny Magazyn;
  • aplikację Symfonia eBiuro;
  • integrator z e-commerce.

Symfonia Finanse i Księgowość

System Symfonia Finanse i Księgowość pozwala w wygodny, rzetelny sposób prowadzić księgowość w firmie lub biurze rachunkowym oraz zarządzać przedsiębiorstwem. Dzięki gotowym do użycia narzędziom, przydatnym do obsługi typowych procesów w działach księgowości w firmie i w biurach rachunkowych można dowolnie wybrać użyteczne dla działalności firmy szablony, albo dowolne tworzyć własne standardy obsługi procesów biznesowych w przedsiębiorstwie. Program Symfonia Finanse i Księgowość jest zgodny z
aktualnymi przepisami i dzięki wbudowanym mechanizmom kontroli "pilnuje" poprawności ewidencji.

Symfonia Kadry i Płace

Program Symfonia ERP Kadry i Płace to kompletny system wspierający zarządzanie pracownikami i zleceniobiorcami oraz automatyzujący większość czynności związanych z obsługą kadrowo-płacową. Dzięki temu w prosty sposób dostarczysz niezbędne raporty, wnioski, PITy, deklaracje ZUS i inne wymagane prawem dokumenty w dowolnej formie: papierowej lub elektronicznej. Symfonia ERP Kadry i Płace oferuje setki gotowych szablonów raportów, typów zdarzeń czy składników wynagrodzeń, co pozwala dopasować program do potrzeb dowolnej wielkości firmy oraz znacznie ułatwia codzienną pracę. Program jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami prawa.

Symfonia Zarządzanie Produkcją

Program Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją umożliwia kompleksowe zarządzanie technologiami, planami produkcyjnymi, zleceniami, ale też czasem pracy, materiałami i surowcami, półproduktami czy odpadami i stratami technologicznymi. Dzięki temu usprawnia pracę w wielu obszarach: planowania, produkcji, logistyki, sprzedaży oraz działu księgowego. Oprogramowanie obsługuje zadania operacyjne w pełnym zakresie wymagań, przez co można zarządzać całym procesem produkcji od A do Z.

Symfonia eBiuro

Symfonia eBiuro to aplikacja online przygotowana specjalnie z myślą o mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz biurach rachunkowych. Pozwala znacznie obniżyć koszty informatyczne w firmie lub biurze rachunkowym oraz znacznie przyspieszyć i ułatwić pracę. Usprawnia obsługę faktur i przyspiesza rejestr kosztów dzięki funkcji OCR. Ułatwia zarządzania płatnościami, finansami i księgowością, magazynem oraz kadrami i płacami. Symfonia eBiuro umożliwia komunikowanie się z ministerialnym KSeF.

Integrator e-commerce

Symfonia Integrator E-commerce to rozwiązanie indywidualne, które umożliwia integrację modułu handlowego niemal z każdą dostępną platformą biznesową czy sklepem online. Integracja umożliwia późniejszą obsługę kontrahentów, zarządzanie towarami, cennikami, przesyłanie i śledzenie zamówień, a także obsługę wysyłek za pośrednictwem firm kurierskich.

Symfonia Mobilny Handel

Aplikacja Symfonia Mobilny Handel to aplikacja hybrydowa na urządzenia mobilne z systemem Android, stworzona z myślą o przedstawicielach handlowych, ułatwiająca im wszystkie operacje związane z prowadzeniem sprzedaży w terenie.

Symfonia Mobilny Handel składa się z aplikacji na telefony i urządzenia mobilne oraz dodatku do programu Symfonia ERP Handel, pozwalającego na zarządzanie sprzedażą w biurze i w terenie w czasie rzeczywistym (online). Taka forma pozwala nie tylko na cyfryzację i automatyzację procesów sprzedażowych, ale także daje możliwość planowania skutecznych akcji marketingowych oraz budowania trwałych relacji z klientami.

Symfonia Środki Trwałe

Program Symfonia Środki Trwałe zapewnia szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych w firmie. Ułatwia także kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz automatyzuje wiele czynności. Dzięki szerokiemu zakresowi zestawień, program usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów, usprawniając pracę działu księgowości i zapewniając szybki dostęp do niezbędnych informacji nt. stanu posiadania środków trwałych firmy oraz ich lokalizacji.

Symfonia e-Pracownik

Symfonia ERP e-Pracownik to rozszerzenie systemu kadrowego Symfonia ERP Kadry i Płace. Program służy do samoobsługi pracowniczej, wspiera pracę stacjonarną i zdalną, wspomaga pracę pojedynczym pracownikom i ich kierownikom oraz usprawnia komunikację i zarządzanie pracownikami. Użytkownicy programu mają dostęp do ważnych dla nich informacji online (np. saldo swojego urlopu, PIT-11, paski płacowe), w dowolnym momencie, z dowolnego urządzenia.

Symfonia Panel Meldunkowy

System Symfonia ERP Panele Meldunkowe to aplikacja służąca do rejestracji informacji o stanie zaawansowania wykonania zlecenia produkcyjnego, przez operatora na hali produkcyjnej. Dzięki temu można zaplanować kolejność wykonania operacji technologicznych, realizację prostych operacji magazynowych (wydania i pobrania) czy drukowanie etykiet na opakowania zbiorcze i wyroby gotowe. Program można obsługiwać przez czytniki kodów kreskowych oraz monitory dotykowe.

Symfonia KSeF

Symfonia KSeF jest aplikacją do pełnego zarządzania dokumentami elektronicznymi, w tym fakturami ustrukturyzowanymi. Aplikacja pozwala wystawiać, wysyłać i pobierać e-faktury z i do ministerialnego KSeF ze skutkiem prawnym. Jest rozwiązaniem uniwersalnym, mogą z niej korzystać wszyscy podatnicy, bez względu na rodzaj użytkowanego oprogramowania handlowego czy księgowego.

Smart BI

Aplikacja Smart BI jest dodatkowym rozwiązaniem w programach Symfonia Handel oraz Symfonia Finanse i Księgowość służącym do kompleksowej analizy danych z tych systemów. Narzędzie posiada gotowe szablony raportów umożliwiając tym samym lepszy wgląd w sytuację finansową i kondycję firmy. Umożliwia import danych z baz SQL czy plików Excel, jednocześnie dając możliwość ich indywidualnego dostosowania do bieżących potrzeb.

WebApi FK i HM

WebAPI jest analitycznym narzędziem umożliwiającym tworzenie indywidualnych integracji z dowolnymi rozwiązaniami biznesowymi przy wykorzystaniu interfejsu WebAPI. Za jego pomocą możliwa jest komunikacja np. z platformami sprzedażowymi, systemami obsługi klienta, produkcji czy platformami do generowania zamówień. Umożliwia korzystanie i sprawną integrację z każdym oprogramowaniem biznesowym. Optymalne rezultaty daje przy korzystanie z systemu Symfonia ERP, dzięki możliwości wygodnego pobierania danych z systemu i korzystania z nich w odrębnych rozwiązaniach.

Symfonia Mobilny Magazyn

Aplikacja Symfonia Mobilny Magazyn jest aplikacją mobilną, która wspiera zarządzanie logistyką procesów magazynowych, wraz z automatyzacją lokalizacji towarów i optymalizacją powierzchni magazynowej. Dzięki niej można zautomatyzować, kontrolować i koordynować przepływ towarów w procesach: zakupu, sprzedaży i wewnętrznych przesunięć magazynowych.

Symfonia Mobilny Magazyn przeznaczona jest dla pracowników magazynu i osób zarządzających działami logistyki. Jest też komponentem modułu Symfonia Handel.

Symfonia R2Płatnik

Symfonia R2Płatnik to przejrzysty i prosty w obsłudze program do kompleksowej obsługi zatrudnienia w firmie. Umożliwia sporządzanie niezbędnej dokumentacji kadrowej, rozliczanie czasu pracy, wygodne naliczanie płac oraz rozliczenia z urzędami. Dodatkowo Symfonia R2Płatnik współpracuje z systemami zewnętrznymi, umożliwiając eksport danych z programu do innych programów, użytkowanych przez firmę.

Symfonia HR

Program Symfonia HR to najbardziej rozbudowany system HR dostępny na polskim rynku. Umożliwia obsługę wszystkich procesów HR w jednym systemie: od ułożenia komunikacji i współpracy między pracownikami a działem HR, przez zarządzanie zespołami, po wszystkie etapy wchodzące w skład procesu zatrudniania. Symfonia HSys oferuje dedykowaną aplikację mobilną, aby móc korzystać z najważniejszych funkcji systemu 24h/7, z dowolnego miejsca na świecie.

Symfonia Planer Operacji Technologicznych

Symfonia ERP e-Pracownik to rozszerzenie systemu kadrowego Symfonia ERP Kadry i Płace. Program służy do samoobsługi pracowniczej, wspiera pracę stacjonarną i zdalną, wspomaga pracę pojedynczym pracownikom i ich kierownikom oraz usprawnia komunikację i zarządzanie pracownikami. Użytkownicy programu mają dostęp do ważnych dla nich informacji online (np. saldo swojego urlopu, PIT-11, paski płacowe), w dowolnym momencie, z dowolnego urządzenia.

Symfonia Obieg Dokumentów

Symfonia Obieg Dokumentów jest platformą online umożliwiającą przejście na w pełni cyfrowy obieg dokumentów w firmie. Pozwala na transformację całej firmowej dokumentacji do postaci cyfrowej, usprawniając i przyspieszając procesy w firmie. Platforma wspiera zarządzania fakturami ustrukturyzowanymi i przesyłanie ich do KSeF, a dzięki funkcji szybkiego OCR oraz tworzenia faktur bezpośrednio z treści e-maila przyspiesza obrót fakturami.

Symfonia Business Intelligence

Rozwiązanie Business Intelligence umożliwia wygodne korzystanie z danych biznesowych za pośrednictwem czytelnych raportów dostępnych online bądź w plikach Excel. Rozwiązanie daje dostęp wiarygodnych informacji biznesowych umożliwiając ich rzetelną analizę; pozwala lepiej monitorować wykonanie planów oraz kontrolować realizację budżetu. Pozwala lepiej zarządzać przedsiębiorstwem, podejmować trafne decyzje marketingowe, rzetelnie badać koszty i przychody firmy oraz optymalnie zarządzać sprzedażą i obsługą klientów.